Obama vs McCain

Nu är arbetet klart ^^ Så stolt jag är över mig själv, haha. Duktiga Davve! Kanske ska läsa igenom det imorgon, men det såg bra ut nu när jag läste. Massa flumm och egentligen inget innehåll, som vanligt när jag skriver arbete. Men bara det blir ett G så blir jag nöjd... det är egentligen hemskt, att jag lagt ner alla prestationskrav och sånt.. innan var jag ju sån som ville ha, och hade, MVG i allt.. men det var då det.. nu är det små G som samlas runt mig..

Nå, över till något lite roligare. Ska ni se valvakan inför vem som blir USA's näste president? Jag ska se det så länge jag orkar. Det kommer även nån film om attentatet mot Nixon, den ska jag se. Vem håller ni på? Barack Obama eller John McCain? Jag håller på Obama. Hoppas att USA är redo för en förändring... annars tycker jag att detta valet bara vart ett bakslag. Att inte en kvinna eller en svart skulle kunna bli president.. Nej som sagt, hoppas de är redo.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0