Ohej i ottan

Hej och godmorgon ^^

Idag ska ju tvättmaskintypen komma hit, så ja var tvungen att gå upp tidigare. Men vad gör det? Jag personligen har mkt lättare att komma upp såhär runt 7 - 8 istället för kanske vid 9.. eller vid 6... det är sjukt.. men så är det. Och ändå somnade jag sent inatt. Men men. Kollade på Låt den rätte komma in... asså.. den va så seg så det är sjukt. Tycker det är synd på en relativt bra bok som filmatiseras på det där viset.. Fast boken var ju knappast en av de bästa jag läst heller, har läst böcker som vart 10 ggr bättre.

Trots att jag är pigg och så, ändå känner jag mig lite nedstämd.. vet inte varför om jag ska vara ärlig. Antagligen är det en sak.. men de skriver jag inte här.. Men det löser sig förhoppningsvis..

När tvättmaskinen är installerad och gubben åkt, så ska jag ner till byn och fixa lite. Handla lite gott till fredagsmyset ikväll, och kanske drar jag in till stan för att handla nåt till imon när ja ska till Emma, men de får ja se om jag orkar. Jag har en massa saker hemma ändå som jag kan ta av utan att skämmas för hur jag ser ut ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0