Party

Hej bloggen ^^

Vilken trevlig lördag detta kommer att bli. Ska på fest till Emma, och kommer att göra bort mig som vanligt, men folk är väl vana.. var ju ett tag sen sist, så alla kanske glömt.. haha. Ska sticka dit vid 6-7 och innan dess ska vi mysa med tacos och sånt här hemma. Har smuttat på en grogg redan.. herregud David.. haha. Men skulle ju bara smaka att den va god.. ska ta med det sen.. kommer säkert att bli stoppad på bussen, haha. Igår så fick jag betala för vuxen.. jag åker alltid på barn.. haha..

Ne jag hoppas som sagt att det blir kul. Kommer försöka hinna med sista bussen hem, annars för jag väl låtsas som att jag deckat.. haha. Men jag har alltid koll på sånt när jag är full. Släpper aldrig kontrollen så som vissa andra.

Nu ska jag kolla busstider och sånt så jag vet när jag ska trava hemifrån ^^






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0