Plugg hela dan..

Hejhej

Allt bara skiter sig, som vanligt.. Jag skulle upp klockan 8 och plugga satan idag.. men vad hände med det? Jo jag vaknade.. stängde alarmet... mamma kom upp och väckte mej.. jag somnade om.. och så vaknade jag klockan 12. Bra David, riktigt bra alltså. Så nu har jag den här sjukt tråkiga uppgiften framför mej, som jag strax ska börja med. Skitkul.. Ordbajsa typ 5 sidor... visst de går, men det blir ju bara flumm av det hela.. jaja..

Anledningen till att jag inte kom upp imorse är ju att jag låg hela natten och kollade film. Först såg jag Ladykillers, en sjukt töntig film.. men den va faktiskt kul.. Sen kollade jag på klassikern Wallstreet. Och fick för mig att jag ville bli aktiemäklare... haha.. så jag letade info tills klockan 5 i morse.. sen kom jag ju då på att jag skulle upp 8.. så tvingade mej själv att sova..

Men nu får jag plugga då... Ha det så kul alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0