Rastlös... för mycket rast kanske?

Nu är klockan över tio och jag är rastlös.. har ingen aning vad jag ska göra faktiskt. Har hittat en bok som jag kanske kan läsa.. men det lockar inte nämnvärt. Kanske man borde rensa datan? Det måste verkligen göras.. eller slappa framför tv'n? Min idé om en lugn hemmadag var kanske inte så bra.. jag är så rastlös att jag klättrar på väggarna här hemma.. Måste göra nåt, men vad? Vet att nästa vecka kommer bli hektisk.. har ett arbete som ska in, som ska vara på 5-10 sidor som jag inte ens bröjat fundera på.. sen helgen så kommer jag vara iväg.. så jag kommer ha mkt att göra då.. så kanske bäst ändå att bara slappa nu? Jag borde söka jobb med.. hoppas att jag hinner det också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0