Riktigt utvilad

Hej och god förmiddag på er alla! Jag vaknade riktigt utvilad idag, trots att jag låg vaken till 4-5 och glodde på tv.. Hoppas de här kanalerna försvinner nu innan jag är helt fast. Har inte kollat om de går att se idag. Haha. Har precis läst igenom nån försäkring mot cancer som jag vill teckna, men även om månadskostnaden inte är stor, så har jag inte råd att lägga 100:- i månaden sådär.. jag har ju inte ens inkomst alla månader på året.. Jaja..

Denna dagen har jag städat här på mitt rum, laggt över musik på mobilen och grejat med en massa. Har tänkt gå en lång promenad idag, det var länge sen. Vädret är rätt så fint ändå. Hoppas bara att det inte börjar regna eller blir en så dryg dag som gårdagen faktiskt var.. Jag har börjat fundera lite över mitt lilla projekt med, och har kanske kommit nåt bra på spåren.. vi får se ^^ Nu ska jag iaf dricka upp mitt kaffe och göra mej klar. Vad ska ni hitta på idag?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0