Så ambitiös!

Hej på er!

Idag gick jag upp klockan 8 redan.. Skulle hjälpa mamma med en del ärenden, som vi då har fixat nu. Kom hem för typ 20 minuter sen. Har fixat en del med bilen också, nu har ju hela mitt intresse för bilar vaknat upp igen. Tycker det är skitskoj med såna sysslor som att tvätta, byta olja och sånt skitgöra.. haha. Vi var på biblioteket och där lånade jag lite böcker som kan vara användbara i min situation ^^ "Stora Begagnatboken" (bilar), "Drömjobbet. Så här gör du för att få det"... haha. Det syns ganska klart hur ambitiös jag är just nu.

Annars idag så ska jag kolla lite rundor och se om det finns jobb.. läsa lite i de nya böckerna och fixa o trixa lite här hemma. Finns en massa att göra. Imorgon ska jag göra en massa ärenden och sånt... de saker som jag inte orkade med idag eftersom det är riktigt kallt.. OCH regnar.. haha.

Nu ska jag ta mig en stor välförtjänt kopp kaffe ^^ Vad ska ni göra idag?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0