Sjuk idag igen?!

Hej

Denna natten har vart fruktansvärd, har mått så dåligt med migrän, rinnande näsa, täppt näsa, feberfrossa och allt möjligt.. Men trots det så pallade jag mig iväg till arbetsförmedlingen. Tydligen så är jag inte berättigad till hjälp.. men dom tyckte väl synd om mig, så bedrövlig som jag måste sett ut.. så dom bokade in mig på ett personligt möte på fredag kl 11. Där ska jag få hjälp med att hitta jobb och sånt, det tycker jag ändå är bra.

Mamma fick köra mig hem sen, för jag orkade verkligen inte gå en endaste meter.. helt slut ... Så nu har jag käkat lite, och snart ska jag lägga mig i sängen och kolla på film och sova några välbehövliga timmar.

ha det så bra alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0