Smoothie

Heej

Söndag idag, och för en gångs skull så känns det som en riktig söndag. Alltså en dag så man inte vill gå ut, då man helst bara sitter inne framför öppna spisen (om man nu har turen att ha en sådan) och myser. Det är ju blåsigt och regnit som tusan, och det är ju inget vi gillar. Gillar man det så är man dum i huvet. Punkt.

Inatt kollade jag på The Neverending Story. Hahahah. Såna barndomsminnen alltså. Jag hade tillomed glömt vad den handlade om, så det var rätt najs. Men som vanligt somnade jag och fick se slutet nu på morgonen. Eller förmiddan ska man väl vara ärlig och säga.. Efter det så tillbringade jag nån timme med att bada och annat najs, och sen kom mamma hem nu och gjorde smoothie till mej och min lillebror... mmm... Med banan och björnbär.. mmm... Den är så god... Säkert en halvliters stora också, så jag har en hel del kvar, haha ^^

Annars vet jag inte vad jag ska göra idag, vad ska ni hitta på?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0