Snö!!!

Heej

Shit vad det ska snöa idag, ellerhur? Hahaha. Så mysigt det är. Var ute och gick i solen och njöt av att se snön falla. Äntligen så är det lite sol.. Man hade ju nästan glömt bort att den fanns. Nästan.. Men man blir ju desto gladare när den då orkar visa sig, som idag.

Mamma och jag for runt och gjorde en massa ärenden, så passade vi på att vara ute i det fina vädret med. Nu är vi hemma, och ska väl börja så smått med att pynta.. ingen är ju hemma och hinner fixa med det nu innan advent. Dessutom gör det ju inget om pyntet sitter uppe lite i förväg, det är ju bara mysigt det med. Pynt och snö!

Haha, jag har blivit en sån riktig Rammstein-nörd nu igen. Tycker om sånhär musik, man riktigt rycks med och jag kan verkligen inte sitta still. Dessutom har jag saknat det tyska språket rätt mycket.. Det är ju inte direkt nåt jag använder dagligen.. bara vissa uttryck då, men inte riktiga konversationer. Funderar verkligen på det jag nämnt tidigare, om att kanske åka till Tyskland ett tag. Det hade ju vart kul.

Nu till helgen hade jag ju inte bestämt nåt, och tur var väl det. Imorgon ska vi kanske åka till Tivoli. Jag har aldrig vart där på julen så det ska bli kul. Hoppas bara att vi kan komma iväg. Det var Mats som skulle bjuda, och jag tackar då inte nej!

Nu ska jag ner och käka lite lunch tänkte jag. Hoppas ni har det bra idag ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0