Städfjanten

Huh!

Nu har jag städat och flyttat möbler hela dan känns det som, haha. Ne men några timmar har det allt varit. Och om man tänker på att jag är allergisk mot damm så.. Men jag lever, om än med en hemsk klåda och irriterad näsa och ögon. Men det måste ju städas. Har monterat ner bord och sånt, så det ska ta mindre plats. Inte ens lönt att fotografera, för det ser stökigt ut nu med, men MINDRE stökigt, haha. Detta klassas ju som en vind, så det ser lite skabbigt ut. Förutom mitt rum då ^^

Var håller du hus Hanna? Helt tomt på msn ju.. saknar dej..

Nu ska jag sätta mej och läsa lite, om det blir plugg eller en bra bok får jag se. Ha det så bra allihop!




Såna här var det gott om :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0