Till Danmark! + Amanda 17 år!

Hej

Om ungefär tre timmar så åker jag till Danmark! Vi ska till Köpenhamn; jag, mamma, mats, Viktor och Maggie. Sen tror jag att Mats ena barn skulle med, men jag är inte säker. Som vanligt har jag noll koll, hahhahaa. Men shit vad mysigt... gå på tivoli med en massa snö och alla juldekorationer.. åååh!

Ja detta kommer bli myspys! Och vi har ju börjat med juldekorationer här hemma med, jag fick en chock när jag vakna, för jag hade helt glömt bort att vi pyntade en massa igår. Och så tittar man ut och snön ligger... ooohh... David gillar!

Idag fyller Amanda 17 år! GRATTIS! Hoppas du får en underbar dag, lilla läskiga människa, hahaha. Vissa saker börjar ju bli lite spooky nu... som att vi har sån timing xD hahaha. Ne men hoppas denna dagen blir speciell för dig <3

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och leta fram långkalsonger, haha!

Kommentarer
Postat av: ÄMÄNDA

Taaack :D Hoppas jag också på!

Du får ha det så mysigt i DK.

<333

2008-11-22 @ 13:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0