Time goes by.. so slowly

Hello igen ^^ Har precis käkat massa tacos o sitter med en kopp kaffe för att jag ska få lite energi i mig, så jag orkar parta hela natten lång ^^ Ska sticka 18.20.. så om en timma e jag på bussen och nästan framme ^^ Tar så lång tid att ta mig till bussen, men jag vill å andra sidan inte missa den. Då blir de en timme senare och de har jag inte lust till ^^

För en gångs skull är jag på partyhumör.. har inte vart de sen i sommras, så jag har inte festat alls mycket.. men nu börjar ja komma igång igen. Göra bort mig och allt sånt.. haha.. Känns att mitt huvud är lite lost. Jag tål ju inget numera, så jag är billig i drift, hahahaa.. sjukaste.. Ne men ha en trevlig kväll allesammans ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0