Tork tork!

Sånt HEMSKT väder... riktigt tråkigt.. Och helt genomblöt lyckades jag bli.. det regnade bara ytterst lite när jag begav mig hemifrån men seeen... då skulle det såklart ösa ner.. Och när jag nu väl äntligen va hemma, så fick ja klä av mig allt precis innanför dörren, för alla kläder var helt genomblöta.. helt sjukt. Skorna va helt fulla... haha. De låter rätt kul ändå, men det var hemskt kan jag intyga..

Så nu hänger det kläder på tork på i stort sett alla element i hela huset.. Och jag ska plugga lite. Riktigt roligt ellerhur? Ska läsa Miljöskyddsteknik, och sen slänga iväg ett par - tre stycken jobbansökningar. Så har jag gjort lite duktigt idag. Ska käka lussebulle och dricka julmust sen.. DET har jag gjort mig förtjänt av ^^




En (numera) torr David





Tork..





.. Tork..





.. Tork tork!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0