Vad händer idag?

Hej!

Tog lite sovmorgon idag, sov till halv 10 ungefär.. Men jag vaknade av att jag GRÄT... fy fan.. drömde om att en i min familj dog.. och det var så verkligt. Vad jag kan minnas har jag aldrig vaknat gråtandes.. så det var en ny upplevelse. Sen har mamma och jag suttit och kollat olika bredband.. Funderade på sånt mobilt.. men de blir att behålla detta tills sommaren nästa år iaf. Bra ändå, så slipper man massa krångel med nya avgifter och sånt skit.

Idag vet jag inte vad jag ska göra.. Har egentligen ingen lust att gå ut.. Eller göra nåt alls.. men .. Jaja, jag får se vad det blir av denna dagen ^^ Måste röja lite här i storarummet tyvärr.. det är för stökigt.. Ett element är helt täckt och det kommer inte nån värme ut i rummet xD Iskallt är bara förnamnet.

Vad ska ni hitta på idag?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0