Yo

Heej

Eftersom "Blondinbella" kollar in min blogg så måste jag ju blogga. Ellerhur Hanna? Ellerhur..

Igår hände en kul sak, vi fick alla kanaler som finns. Och så är det även idag. Så tillomed en sån som jag, som aldrig ser tv har suttit som klistrad, haha. Sånt knep från företagen att man ska tecka upp sig på nåt abonnemang... Men det är ju kul att kunna välja mellan en miljon kanaler. Haha.

Så igår fickk jag spelet Spore med. Så kul det är. Jag fastnade direkt och kunde inte slita mig loss.. inte förräns det hängde sig.. Då fick det räcka. Men idag ska jag inte utanför dörren så jag ska ta all den tid till spel som jag orkar. Spel och se på film... bra lördag va?



Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAAHHAHH JA ÄLSKA MIG SJÄLV <3

2008-11-01 @ 13:27:08
URL: http://hannaemeelia.blogspot.com/
Postat av: Anonym

JAG PÅ BILDEN MED OKI

2008-11-01 @ 13:27:30
URL: http://hannaemeelia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0