Älska!

Hej i regnet!

Vaknade av att alarmet ringde.. och fick en sån känsla av att man absolut inte vill stiga upp.. Men eftersom jag, mormor, Felicia och Sami ska åka rundor idag så fick jag ju snällt palla mig upp. Var så duktig att jag följde med mamma och slängde skräp på tippen med.. Haha. Duktiga David. Om en timma ska dom hämta mig. Så jag är nästan klar. Sitter och diggar till Scorpions.. alltså jag älskar dom. Albumet Acoustica är så underbart. Det är så få band som är lika bra live som i studion, men Scorpions tillhör verkligen den lilla minoriteten. Älska!


Kommentarer
Postat av: Isabella Löwengrip

Hejsan! Blev tipsad av din blogg av en tjej, men fick tyvärr inte säga namnet. Har läst lite och tycker den är väldigt intressan, du skriver bra, om olika saker och jag har verkligen fått intresset av den. Hör gärna av dig!

Och jag hoppas du läser min blogg lite då och då!

Kram :)

PS.

Och detta är tredje gången jag försöker skicka, jag vet inte om det kommer fram eller inte.



2008-10-31 @ 12:07:43
URL: http://www.blondinbella.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0