Back again!

Hej igen! Nu är jag hemma i kära Skåne igen.. Skönt att få sova ut och slippa ge sig ut den långa biten till skolan.. i det aldrig sinande regnet.. Men det regnade ju här hemma igår med, så jag blev ju helt genomblöt. Hade kul på tågresan hem iaf, jag och Louise satt och fjantade oss, sånt gör att tiden inte känns så farligt lång.

Inatt så sov jag som en stock, det var så skönt med sin egen säng, till skillnad från det fattiga hotellets äckliga sängar. Som ni hör så är jag inte så hemskt förtjust i hotell Svanen i Kalmar.. jag föreslår till er alla att ni försöker hitta nåt annat boende om ni ska dit..

Idag så ska jag med mamma och Viktor till Burlöv Center, och tanken var att jag skulle shoppa lite.. men jag är pank och får inte pengar förräns om en vecka, så det blir intressant hur detta ska lösa sig.. Får väl tigga till mig lite, haha. Men nu närmast så ska jag ta en lång och varm dusch, det behövs verkligen för att jag ska komma igång. Men ha det så bra alla, jag återkommer ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0