Bränna pengar som svider i fickan

Hej på er allesammans! God morgon för mig, men typ god middag för de flesta. Haha. Ne usch.. Jag tycker det är jobbigt att gå upp kl 10.. för ett par år sen sov jag mellan 2-4 timmar per natt.. nu sover jag kanske minst 3 gånger så mycket.. Jag kan aldrig vara måttlig i nåt jag gör, om det så gäller sovande, ätanande eller shopping.

På tal om shopping så ska ju jag och Felicia bränna pengar idag. Får se hur de går. Jag har hittat en snygg kamera iaf, får se hur den är i verkligheten. Jag är sån, att när funktioner vägs mot utseende.. så väljer jag den med det snygga utseendet. Denna kameran jag hittat, en Kodak, den är både snygg och verkar vara rätt bra. 10 megapixel räcker för min del.

Kanske hittar lite annat också, vem vet? Det jag tycker ska bli dagens höjdpunkt, det är ju att träffa Felicia. Alldeles för länge sedan vi sågs tycker jag.. Men så kan det ju bara bli ibland..

Angående mina läppar så ser dom inte bättre ut idag.. ser nästan värre ut tror jag.. Hela mitt ansikte verkar ha exploderat medans jag sov.. Hels svullet och rött.. Men om folk glor på mig, så skiter jag i det. Dom får glo bäst dom vill tycker jag ^^

Nu ska jag dricka upp kaffet och sen ner och borsta gaddarna ^^ Sen jag var hos tandläkaren sist, och hon sa att jag skulle bli nogrannare med tandborstningen, så har mina tänder blivit vitare. Jag blekte ju tänderna för snart ett år sen, och även om blekningen ska ha förrsvunnit på denna tiden, så är mina levnadsvanor inte speciellt nyttiga. Det är främs kaffet jag tänker på då.. Men men.. Vi hörs kanske om nån timma, eller så hörs vi ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0