Davids dilemma

Heej allihop! Nu har jag kollat på både en bra film och idol. Filmen heter Taken, och handlar om en f.d. agent, vars dotter kidnappas och ska säljas som sexslav. Då ger sig pappan ut på räddningsuppdrag.. Jag vet, det låter som man sett filmen typ 10 ggr redan, men den var faktiskt bra tyckte jag.

Den sista av mina goda kakor slök jag nyss, haha. Såna får jag göra fler gånger, för dom var riktigt goda. Sorry för att jag upprepar allt.. men jag är lite trött faktiskt.. Sitter och jämför kameror lite. Kravet jag har är att den ska passa med det minneskort jag har nu, den ska vara liten och någulunda snygg, bra bilder och kosta max 1000:- Det finns en del att välja bland, men det är hopplöst att bara sitta och ögna igenom reklam och hemsidor i jakten på den perfekta kameran, så imorgon ska jag och Felicia ge oss av till Nova antagligen, Media Markt har en hel del nu som dom har sänkt priserna på.

Nu ikväll ska jag bara slappa och kolla lite mer film kanske. Vet faktiskt inte riktigt. Får se vad som sker. Har en ny bok me.. Ja just de. Jag läste ut den där bra boken igår, Den gemensamma nämnaren. Den slutade kanske inte lika bra som den började, men den var överlag bra. Fast nu när jag läst så mkt så kanske film är skönast.. ja jag vet inte ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0