Dumma David

Hej på er ^^ Alltså nu skäms jag.. men jag kunde inte gå upp idag.. det gick inte. Jag tror det är förkylningen som gjort mig såhär dåsig, för såhär illa brukar det sannerligen inte vara. Ja nu är klockan efter 12.. och dååå kan jag vakna och gå upp. Jag kunde vakna innan.. men jag kunde verkligen inte komma upp ur sängen, det var helt omöjligt.

Jag hade ju planerat att åka o handla och fixa på apoteket och en massa saker.. men nu sket sig allt det. Har sånt självhat nu.. Dumma David! Jag tror jag ska börja med de vitaminerna jag åt innan, efter att jag kollapsade i vintras av undernäring och stress.. De vitaminerna/mineralerna (och vad de nu mer var) fick mig verkligen på fötter snabbt igen.. Och jag blev PIGG.. det måste jag bli igen snart. Åker ju till Kalmar om en vecka och då måste jag vara på hugget.. Jaja. Nu väntar duschen på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0