Ewok

Hej hej hej

Usch... jag gillar verkligen inte hantverkare. Nu har dom hållt på hela dagen med att installera en ny värmepump. Dum som jag var så åkte jag hem igår.. men men. Nu är den inställerad och snart ska vi väl få varmvatten. Hoppas jag. Om den nu verkligen är installerad. Jag känner mej så irriterad.. jag trodde dom skulle komma imorgon, men nej.. Så jag har inte kunnat göra nåt alls.. inget av det jag trodde att jag skulle få gjort.

Kanske kommer jag iväg idag.. men skulle inte tro det. Ah, det är ju ändå rätt skönt att bara vara hemma. Jag kan fixa med sakerna imorgon, det är inget som måste göras exak idag. Men själva saken är irriterande.. Haha innan såg jag Ewokerna. Hahaha. Jag tycker den e så bra xD Låg och demonstrerade i sängen och kollade på den.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0