Fan fan fan fan

Hej alla! Alltså denna dagen är och förblir ett helvete. Jag vaknade vid 6 i morse av att mamma kom upp och sa att värmepannan gått sönder.. att jag inte kan spola vatten över huvud taget, att elen och värmen inte är på, och att jag måste vara hemma för att ta emot när de kommer folk för att fixa det hela.. detta var klockan 6 i morse.. nu vid 14 så kunde jag äntligen gå på toa ordentligt och koka kaffe.. kallvattnet funkar, värmen funkar nogolunda, men varmvattnet lyser verkligen med sin frånvaro. Smart som jag var så trodde jag att ja kunde duscha i kallt vatten.. nu sitter jag och dör av köld.. usch..

Jag kollade lite priser på såna värmepumpar och sånt.. en ny kostar ungefär 40.000... sånt skit.. riktigt skit.. Lagom nu när julen börjar närma sig. Detta kommer ju säkert bli skitkul. Man känner sig så uppåt alltså.. Åååh..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0