Färg på tillvaron

Jag känner mej så pigg och ovanligt fresh, haha. Det är en skön känsla, och jag hoppas det håller i sig hela dagen. Helt utvilad och utan nackvärk eller huvudvärk.. det är så ovanligt att jag nästan tyckte att det var något som fattades i min tillvaro.. Kan ju gå och banka huvet i väggen och kanske dra på mig lite migrän i bästa fall? Nej.. jag tror inte det.. Haha.

Det enda som jag tycker fattas är lite bättre färg på mig, hehe. Jag är så blek så jag ser ut som ett spöke. Det är nog därför jag tycker att mina bilder blir så dåliga, är ju van vid att vara skitbrun.. Poohbrown.. haha. Men nästa vecka ska jag dra till solariet och bränna mej brun. Steka mig riktigt. Det är så skönt på hösten och vintern att lägga sig där och bli helt upptinad.

Nu ska jag käka lite!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0