Flitens lampa brinner

Hej världen, här är jag. Haha. Idag har David låtit flitens lampa brinna kan man säga. Jag har fixat med en massa såna småsaker som annars bara samlas på hög och bildar stressmoment. Jag har bokat in hotell och tågbiljetter till nästa kalmarträff, fixat med banken, mailat en massa mail som väntat på mig.. Ja kort och gott varit lite duktig.

Nu precis käkade jag rostade mackor, det var oerhört länge sen jag sist åt det. Kände sånt riktigt sug, samtidigt som jag kände att energinivån gick i botten.. Så lite mackor med oboy satt ju inte helt fel om man säger så. Jag måste fixa till mina måltider.. att dom blir lite bättre och på bättre tider, men jag är ju inte hungrig, så det är svårt att äta då..

Avslutar med en bild på en av de snyggaste personerna som funnits ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0