För förkyld

Hej allesammans! Jag tror inte att jag skulle badat och duschat i det iskalla vattnet igår, för idag är jag så otroligt förkyld. Huvet är som gegga.. ser helt galet och har ingen ork alls. Typiskt. Idag ska jag nämnligen först plugga, göra en veckouppgift om något konstigt.. sen ska jag ut och promenera och sen sola.. sen hem igen. Äta lite, och sen iväg till mormor och morfar för att morfar fyller år. Sen hem igen och sen plugga vidare.. kul.. riktigt kul. Hade man bara strukigt det där med plugga hade allt blivit bättre..

Men man ska ju se det från den ljusa sidan, var den ljusa sidan nu kan hålla hus.. Jag ska inte klaga. Men inbland är det ju skönt att klaga. När det verkligen är lite att klaga om. Inte bara att man inte har pengar eller nåt sånt.. då skäms jag när jag klagar.. Hihi.

Ne nu ska jag sätta igång så jag blir klar nån gång. Veckouppgiften lockar mig så otroligt mycket.

Ha det så bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0