Heeeej

Hej bloggen!

Nu de senaste dagarna har jag inte mått så värst bra direkt.. mått illa, haft feber och vart allmänt hängig. En och annan puke har det med blivit... Hmm.. För er som ville veta alltså ^^ Haha. Rätt synd att var gång som jag blir bjuden på nåt av lilla Emma så ska jag antingen vara sjuk eller bortlovad nån annanstans, haha. Det är sjukt. Men det var tur att jag inte kom ändå, med tanke på vad jag hävde ur mig sen under kvällen.

Nu är jag dock i bättre form, känner mig hängig men inte illamående eller nåt sånt. Men vädret gör en ju närmast deppig.. det öser ju ner som fan... Är glad att det längsta jag ska gå är till bilen. Och in i affären.. och in i bilen.. Haha. Vi ska till mormor, få låna hennes dusch och så. Vi har ju fortfarande inget varmvatten. Sen ska jag stanna hos mormor ett par dagar och hjälpa henne, och eftersom där inte finns nåt internet så kommer ni inte höra av mej på ett litet tag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0