Heej ^^

Hej på er! Här sitter jag med ett stort glas mjölk och en ännu större bit nygjord kladdkaka. Det är så gott med de två sakerna ihop, de smakar mycket mer tycker jag.

Det är rätt så kul att läsa igenom folks bloggar.. egentligen så är det samma saker hela tiden.. (min blogg inkluderad) ... vissa klagar över allt, vissa skriver om patetiska vardagssysslor, vissa skriver om det dom köpt, och så finns det alla dessa töntiga "dagens outfit"... ja jag säger då det.. Haha. Men mitt i allt så är det kul ändå. Speciellt kändisars bloggar tycker jag om att läsa, man får en helt annan bild av personen i fråga.

Denna dagen bjuder på lite skoj. Jag ska på bio med Felicia, vi ska se Step Brothers, hoppas den e kul. Sen blir det väl lite runtflummande om det inte är för dåligt väder. Detta biobesöket får vi av mormor för att vi klarat att vara rökfria i mer än en månad. Tack mormor! Börja aldrig röka.. det är så dumt och patetiskt.. Jag ångrar att jag började.. Och ni som håller på att röka, sluta med det. Nu på en gång.

Jag tror att jag får typ bara i olja eller nåt, för min hud spricker så torr den är.. Jag hatar det med hösten, den gör mig sprickfärdig, haha. Ne men allvarligt så tycker jag det är lite irriterande..

Nu ska jag borsta tänderna ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0