hej bloggen

Hej lilla blogg, förlåt att jag försummat dig idag ^^ Haha. Jag tog verkligen sovmorgon och sov fram till 12 ungefär.. Känns bättre idag än igår, kanske jag bara behövde vila lite?

Hängde med mamma en tur för att hitta vägen till nåt ställe som jag inte minns namnet på.. långt ute i ingenstans xD Haha. Vi hittade iaf dit och även hem igen. Men shit vad jag frös sen. Jag kan ju aldrig säga nej ifall någon frågar mig om jag vill hitta på nåt, vad det än må vara..

Väl hemma igen så parkerade jag mig framför datan och pillade med min mobil. Har suttit i typ 2 timmar och fyllt den med musik.. den är inte ens halvfull haha. Snacka om att jag får jobba på detta alltså, ahha.

Har precis ätit jättegod potatisgratäng, och ska krypa upp i soffan för jag fryser ^^




Ingenstans..



Dave





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0