Hej i stormen!

Hej! Vilket väder alltså.. Haha. Det stormar ju rejält, och öser ner gör det också.. Ne det är tur att man inte behöver ta sig ut idag.. Jag tänkte innan på alla de stackars hemlösa människor som måste vara ute idag.. och bli genomblöta och frysa.. Jag skulle så gärna vilja hjälpa..

Eftersom det är sånthär väder så har jag städat. Det passar ju utmärkt i sånt här höstrust.. Det är ändå rätt sjukt hur smutsigt och dammigt det blir på så kort tid..

När jag fikat lite med familjen (hemmagjort vetebröd, mmm...) så ska jag fixa lite med min mobil, ska testa och se hur det blir med filmer i den. Har Spiderman 3 som jag aldrig sett, ska lägga in den om det funkar. Haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0