Hej mitt i natten

Hej lilla blogg!

Sån seg dag detta har varit.. jag vaknade inte förrän vid ett ju.. tror jag.. jag minns inte exakt. Sen parkerade jag mig vid datan och där har jag suttit den största delen av denna dagen. Käkade McDonaldsmat sen vid 6tiden, och det var gott, hade kommit på typ 20 minuter tidigare att jag inte ätit nåt idag, och att det skulle sitta fint med lite hamburgare. Och så som en skänk från ovan så kör mamma och köper på McDonalds. Perfekt!

Sen efter maten så återgick jag till datan och nu precis såg jag klart en sån gammal 80-talsfilm om en kille som får ärva en massa pengar, men han måste spendera dom på en månad, så han ska kunna komma åt sitt riktiga stora arv. Ja det är en sån film som kan vara rätt underhållande om man inte ställer någa höga krav på det man ska se. Men jag skrattade till några gånger så lite kul var den nog allt.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. lär nog bli sittandes här nån timma, och sen kanske det blir en film till. Har en del som jag inte har sett. Frågan är bara vilken av dom som ska få äran att ses idag. På tal om film så har jag lagt in några i min mobil, som jag ska ha till Kalmarresan på tisdag. Det är så drygt att sitta 3 timmar och bara glo rakt framför sig medans man lyssnar på musik, så jag ska kolla film istället. Kanske lite nördvarning, men skit samma. Det är tre onödiga timmar annars, så man kan likabra se The Simpsons eller Finding Nemo.. Haha.

Men ha det så bra lilla bloggen, sov gott ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0