Hej

Äntligen så verkar bloggen fungera som den ska. Det var nästan omöjligt att logga in igår.. sen när det väl fungerade så gick det inte att publicera det jag skrivit. Men jag hade väl ändå inget roligt att skriva igår direkt, det var mest flumm som vanligt.

Nu håller våra snygga tapeter på att komma upp i köket, det är såna medaljongmönstrade. Skitsnyggt! Jag ska fota dom sen när det är klart, men ska lägga upp en bild på någon liknande tapet så ni fattar vilken sorts det är.

Idag blir det att inhandla lite småsaker inför resan imorgon. Såklart så har jag fått skitont i halsen, men det verkar jag alltid få när jag ska åka upp dit.. Kanske är ett tecken på att hela denna idén med Kalmar var rätt så usel redan från början.. Ja jag får se.. Jag minns när jag fick bo på det dyra hotellet, för att alla andra hotell var fullbokade.. då njöt jag. Det är mysigt med såna stora mjuka sängar och bubbelbad.. Men jag orkar ju inte ge typ 2300:- per natt för två övernattningar när allt jag får ut är 7400:- i månanden.. varav jag betalar närmare 5000:- i boendekostnader och utgifterna till Kalmar.. Ne tyvärr..

Ne nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig iordning! Ha det så bra alla!




Sömnig David, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0