Hejdå!

Hej blogg! Det är en äckligt trött David som skriver. Vi blev klara med tapetserandet nu, efter typ 12 timmar.. Hade det inte varit mönster så hade vi väl vart klara efter kanske 2 timmar.. men att passa in de mönstret är ju omöjligt.. Men nu är det då klart efter många om och men, och en massa skratt.

Imorgon åker jag som sagt till Kalmar och är där tills på torsdag. Skolan då, det enda som egentligen kan få mig att åka till Kalmar.. där är så sjukt kallt alltid, och de regnar nästan alltid med.. och långa dagar.. Ena dagen ska vi vara i skolan i typ 12 timmar.. jag kommer smälla av..

Men jag hoppas att ni har det bra, och så hoppas jag att en viss sak löser sig när jag kommer hem.. Hoppas verkligen.. Ja men sköt om er alla!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0