Hohaohaheohe

Hello ^^ Idag har det varit ett gudomligt väder kan jag säga för alla er innesittare. Jag har vart ute till och från sedan klockan 11.. haha. Coolt. Var inne och skrev ut mitt CV, och det blev faktiskt rätt grannt. Våldgästade Emma också, och fick syn på ett spel jag bara måste ha: Spore. Jag lär nog sitta och spela de hela tiden sen, haha.

Just nu sitter jag och lyssnar musik och väntar på att spelet ska ladda klart. Funderar på att läsa, men jag får aldrig ro till att börja. Får ta och göra det sen nån dag. Sätta mig och läsa. Saknar det, men känner inte att jag har tid med det plus se film, lyssna musik samt ta mig an ett evighetsspel. Haha. Vilka problem jag har ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0