Inspiration mina vänner, inspiration..

Nu är jag nyduschad och fresh ^^ Hehe. Jag är en av de som verkligen mååååste duscha i varmt vatten.. helst ska det vara så hett att man nästan bränner sig. Det är så skönt.. Man känner riktigt hur kroppen vaknar till liv.. Jag klarar inte av att vakna annars om jag inte duschar.. Kanske efter en halv dag, men då e det ju knappast lönt att vara vaken, för man ska snart lägga sig igen. Om jag fick välja mellan att käka frukost eller att duscha, så skulle jag välja att duscha, om jag bara hann en av sakerna.

Precis som igår är det underbart väder idag. Men jag ska ju plugga, så det lär inte vara så mycket till väder sen när jag har tid att gå ut. Sen ska ja passa mina syskon och laga mat.. osv.. Jag gillar att laga mat, men jag lyckas alltid få maten så fet, jag vet inte varför. Kanske sån undermedveten längtan efter att bli tjock igen? Haha.

Bara för att jag ska få lite inspiration (och värme) så har jag flyttat ner alla sakerna i köket, och ska sitta här och plugga. Dels är här ljusast i huset, dels så sitter jag brevid ett element. Haha. Allt för att jag ska plugga undan uppgiften så fort som möjligt. Men ska jag vara ärlig.. jag anstränger mig aldig med veckouppgifterna som jag får från skolan.. Jag kan skriva skit och dom godkänner det.. Patetiskt..



Kommentarer
Postat av: Emma

shit vad cool bild på dig!! :D

2008-10-07 @ 15:40:57
URL: http://nekofrancis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0