Mat, damm, skit och mögel

Så nu har jag röjt upp en massa här. Men detta måste bli sista gången.. jag blir så arg att jag ska städa vid deras data som är så snuskigt vidrig av skit och gammal mat.. och saker.. och damm.. Men jag stör mig så på att det är stökigt, så jag står inte ut med att gå förbi utan att det blir städat..

Har satt igång kaffekokaren, en stoooor kopp kaffe ska jag ha. Det har jag faktiskt gjort mig förtjänt av tycker jag. Ska läsa igenom lite av den infon jag fick från Nutek, info om hur man ska starta eget företag och sånt. Det är faktiskt lärorikt. Synd bara på den hemska finanskrisen som kommer så olägligt.. men det går väl över så jag kan sätta igång och tjäna massa pengar ^^ Nu ska ja läsa då som sagt, hej svej din lilla grej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0