Medaljongerna anfaller..

Asså ne.. jag ser bara såna medaljonger vart jag än tittar.. det har fastnat på näthinnan och vägrar gå bort xD Haha. Jag fasar för imorgon.. jag hatar att gå upp halv 6.. det kvittar hur tidigt jag än må somna, jag är alltid lika trött.. Så nu ska jag väl stressa för det och inte kunna sova.. Såklart.

Köket blir skitsnyggt, men det är inte klart än. Hoppas bara att rullen med tapet räcker så att vi slipper åka o köpa nytt.. Jag är helt seg i benen och huvet, och behöver mat. Tur då att vi ska käka chicken nuggets och pommes frites. Det mättar och är gott.. så kanske jag blir speedad sen istället för bara mega hel seg... Hoppas iaf ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0