Min nya kärlek

Hej!

Nu är jag hemma efter en underbart flummig och rolig dag på stan med Felicia. Först så gick vi liiiiiite i stan, och tog sedan bussen ut till Nova köpcenter. Vi sprang i en massa affärer.. Övertröttheten tog snabbt kontrollen över oss båda, haha. Shoppade loss som satan inne på ÖverskottsBolaget. Riktigt billigt godis köpte jag med mig. Sånt lite ovanligt med, så man kan få lite variation i sitt socker/fett-intag.

Som jag skrev innan så hade jag nästan "bästamt" mig för att köpa en Kodak kamera... men när jag såg min nya älskling sitta där med magnet inne på Media Markt.. så kunde jag inte motstå den. Den är så fin och snygg och liten.. åååh... Kärlek vid första ögonkastet! Så ska det ju vara. Min nya kärlek heter förresten Fujifilm FinePix z10 fd... jag vet... krångligt namn.. men den är så snygg. Ska ladda upp bild på den så ni kan se. Jag valde en röd, för jag tycker det passar mig. Jag är ju så färgstark.. haha. Ne skämt å sido.. Men nu är alla mina pengar slut typ.. Har lagt unnan lite till nästa Kalmarresa.. men utöver det så har jag nog bara 200:- ... Men jag klarar mig nog ^^

Kamerabatteriet laddar, och jag laddar upp med en stor kaffe. Käkade riktigt goda hamburgare till kvällsmat också.. kunde behövas eftersom jag glömde käka innan jag drog hemifrån. Betteriet ska ladda i ca 2 timmar.. så då borde jag hinna se Idol som börjar nu strax tycker jag.. Jaja, vi hörs säkert senare ikväll ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0