Skratt och överfall

Hej på er! Hoppas ni mår bra och sånt, det gör iaf jag. Bion igår var riktigt lyckad må jag säga, jag har inte skrattat så mkt på gud vet hur länge, den filmen va riktigt kul, Step Brothers. Kanske var det för att jag var så överdrivit flummig, men filmen måste ju vara lite kul iaf.. Haha. Jag skrattade ju så tårarna rann...

Bussresan hem var som vanligt händelserik.. jag fattar bara inte.. Antingen är världen full med väldigt desperata människor.. eller så är jag skitful.. eller skitsnygg... för de e alltid folk som bara sitter och glor på en.. Speciellt händer detta när man åker hem på kvällen på en fredag eller lördag.. Igår var det dock ännu värre.. Haha. Jag höll på att bli påhoppad av en tjej.. igen.. Vad är detta? Åh..

Idag ska jag bara krypa upp i soffan och kolla filmer har ja tänk.. Tydligen så håller vi på att renovera köket.. men det får inte jag vara med på.. jag får aldrig vara med på sånt.. Jaja, ha det så kul alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0