Solen skiner minsann

Hejsan! Idag är jag riktigt pigg och alert ^^ Hoppade upp ur sängen med detsamma jag vaknade och det var ju tur, för idag skiner solen och det är riktigt najs väder. Funderar på att gå en riktigt lååååång runda.. men först ska jag se klart slutet på filmen jag började se igår, vad den heter det minns jag inte.. hihi. Men den var bra. Kan skriva vad den heter sen.

Nu har alla färgat håret utom jag.. så jag vill ju naturligtvis också få mitt snyggt.. så imorgon ska jag nog åka och köpa lite saker till håret och få det snyggt. Borde klippa mig också, det var ett tag sen sist. Skaffa ett gymkort borde jag också.. ne usch va dålig jag känner mig nu... haha. Ska kolla på filmen då, ha det så fint i det fina vädret ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0