Underbara älskade... solarium!

Nu idag blev det äntligen av, en av de sakerna jag har sett fram emot ett tag nu, hehe. Jag solade! Jag älskar att vara brun, att ligga i solariet och steka. Jag brukar låtsas att jag ligger o solar nånstans på en vit strand och bara njuter.. Alltså jag förstår mig inte på de som är emot det, så underbart som solning ändå är! Har redan blivit rätt brun, men en omgång till på onsdag, sen en på fredag, och jag ska vara riktigt brun igen. Så som det var tänkt. Haha.

Nu sen jag kom hem så har jag mest slöat runt och inte orkat ta mig för nåt direkt.. har läst rätt mycket ut min bok, Frysen... den är okey.. men inte så mkt mer än så. Men har jag börjat läsa så vill jag ju ändå veta hur den ska sluta. Men att läsa det gör mig så trött.. så jag ska kolla på film istället. Tror den hette Himlens Hjärta eller något liknande, en svensk film för en gångs skull. De bästa svenska filmer jag sett nu på senare år har varit Så som i himmelen och Underbara älskade. Jag tycker han är så bra. Nyqvist heter han väl? Han är en för bra skådespelare han..

Ja kom på att imorgon så ska jag plugga.. skriva nån slags rapport till den laboration vi gjorde sist i skolan.. så jag ska läsa på lite om själva laborationen nu (eftersom jag inte minns så mkt...) så att jag kan skriva någolunda bra imorgon.

Men ha det så bra alla små fina människor!




Blekheten är snart ett minne blott ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0