Varmvattenberoende

Det är rätt så sjukt hur beroende man är av varmvatten. Eller hur beroende JAG är av varmvatten. Jag har inte duschat idag.. bara tanken får mig att känna mig riktigt skitig.. jag har bara tvättat av ansiktet. Inte mer. Imorgon kommer jag inte kunna duscha.. och på lördag kommer jag antagligen inte heller kunna duscha. Ska antagligen till mormor på söndag och ska då duscha där. Får ju passa på. Imorgon ska jag i vart fall tvätta håret.. i kallt vatten. Om jag nu inte värmer upp lite vatten.. men får se.. det är så omständigt.

Nu i kväll har jag gett mig fan på att jag ska läsa ut min bok: Frysen.. jag har hållt på med den så länge utan att komma nån vart, och nu vill jag veta hur hela handlingen kommer te sig.. Hur den kommer sluta och vem den skyldige kan vara.. jag har mina misstankar, men man vet ju som sagt aldrig. Så nu har jag kanske 50 sidor kvar som jag ska plöja igenom, och sen ska jag sitta här vid datan lite och lyssna på musik. Och så blir det lite tränande innan jag besöker sängen för natten. Imorgon ska jag köpa massa gott godis till fredagsmys med film. Hårfärg skall också inhandlas samt solning ska de bli ^^




Tänk en varm dusch..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0