Älska <3

Alltså, jag måste bara säga det: Jag ÄLSKAR min nya mobil. Den är så liten och snygg. Och bra. Haha. Älskar den. Hämtade den innan ju, och nu har jag suttit och pillat med den, samtidigt som jag rensat allt från min gamla telefon.. det känns lite jobbigt på ett sätt.. bilder och sånt har jag i datan.. men teman, och sms.. Men jag ska starta på nytt me denna. Inget gammalt trams ^^
     Nu ska den ladda under natten tänkte jag, sen ska jag fylla den med massa musik imon. Viktor, min lillebror ska köpa min gamla. Tänkte ta 500:- för den, hade ju kunnat få mer på blocket eller nåt sånt ställe, men man kan ju vara lite juste. Och på fredag ska jag köpa ny kamera tror jag. Nu ikväll ska jag återgå till min superbra bok tänkte jag ^^




David myser i soffan




Den bra boken



Låda..



Mobil :D









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0