Anger management

Hej på er alla! Fy va arg jag har vart nu. Jag har såklart två stycken mördaruppgifter på samma vecka.. Skolan är så otroligt bra på att organisera och planera.. De andra veckorna har det inte vart nåt alls typ.. Och nu ska två stycken bli klara på samma vecka.. Det tycker ju jag är jätteroligt.. hmm.

Så jag parkerade mig framför datan för att ta itu med den jobbigaste och längsta uppgiften. Letar upp en massa fakta och allt möjligt. Sen kommer jag inte in i den databasen som man skall hämta sina artiklar ifrån, som man sedan ska referera.. åååh vad arg jag blev. Tydligen skulle man ha ett speciellt lösenord, som jag aldrig hört talas om.. Men jag satt och försökte få det att fungera i typ en halvtimme, sen struntade jag i det. Mailade läraren och de på it-avdelningen. Dom får fixa det till mig. Jag har iaf gjort den andra uppgiften, men tyckte inte alls den blev bra. Skickade iaf in den på granskning till läraren. Får se vad hon säger.

Nu lagar Viktor mat.. behövs lite energi tycker jag. Så vi ska äta snart, och sen ska jag ut på en välbehövlig promenad.

Ni får ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0