Beställt mobilen

Så nu har jag kollat upp lagom, och nu har jag då beställt min nya mobil, som kommer på måndag eller tisdag skulle jag tro ^^ Det blev en Sony Ericsson w890i Mocha Brown. Den är så grann.. Haha. Och bra. Den har det jag behöver för att överleva. Musik, någolunda kamera, liten och nätt, samt bra taltid och standbytid. Får se hur länge jag har den innan jag sen bytar igen. Haha.

Jag har byggt lite på the Sims med. Den allra första då, haha. Det nya funkar inte på vår stationära dator. Men säg det som verkligen fungerar på den.. haha.

Nu ikväll vet jag inte riktigt vad som ska hända. Får se. Kankse fortsätter läsa.. men jag börjar känna mig lite dålig.. Bara inte jag också blivit smittad.. Mamma har legat hela eftermiddan och kvällen.. och Viktor har typ sagt ett ord sen han kom hem.. Ja jag hoppas jag klarar mig..

Här kommer en bild på en sån mobil jag beställt:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0