Confessions of a broken heart

Hej på er alla! Inatt har jag minsann sovit gott, som en prins! Verkar vara typ varannan natt bra sömn, sen varannan dålig.. lite irriterande.. men men.. Jag har börjat läsa en ny bok. Den handlar om South Beach - dieten. Den verkar bra.. Jag måste bli mer nyttig.. kanske inte gå ner i vikt, men jag vill bli av med sötsuget. Det är irriterande, för jag äter sånt även om jag egentligen inte vill, bara för jag e så sugen på det liksom.. Men nu ska det bli ändring på detta!

Idag har jag bara hunnit duscha och dricka kaffe.. läst bloggar som vanligt, och snackat med mamma. Om en timme ungefär så ska vi åka till Nova och köpa skor. Känns som jag inte kommer hitta nån.. bara för jag e så kräsen.. haha.. Får la se hur de blir.. Ska kolla lite på Elgiganten eller nåt, om den mobilen ja ska beställa.. vilken de nu blir.. Så man kan känna och pilla på den innan man beställer liksom..

Ja det var väl allt.. Vi hörs sen ^^






Kommentarer
Postat av: Emma

good luck med South Beach!! ;)



vilka bloggar är det du läser? :)



hoppas du hittar ett par fina vita skor!!!!



puss

2008-09-26 @ 12:50:56
URL: http://nekofrancis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0