Da capo, once again

Hej alla små varelser! Haha. Nu har jag sett på idol, och jag måste bara säga så granna dom är, tjejerna. Oooh. Speciellt hon som var först ut, den blonda vackra skapelsen ^^ Ooooh.. David gillar.. Haha.

Alltid när jag sett idol så måste jag sjunga av mej, haha. Jag kanske borde söka.. eller nej.. Det kanske inte är "rätt forum" för mig.. haha. Jag sjunger kanske för bra, eller vad tror ni? För bra för tv.. Ska bara sjunga här i min blogg, hihi.

Jag började läsa en bok innan, Den gemensamma nämnaren, skriven av David Baldacci. Nästan som David Dibaccio, hahaa. Ne men den verkar bra. Än så länge. Har bara läst 50 sidor för jag hade inte så mkt tid innan maten, men jag ska nog fortsätta på den nu. Jag har blivit en riktig bokmal, men det är ju najs. Finns inga bra filmer ändå, och inga roliga spel eller nåt sånt.. Så jag läser.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0