Duktig idiot!

Nu har David sett film, badat, städat, renbäddat, diskat osv.. haha. Jag känner mej så duktig emellanåt ^^ Det är otroligt :P Haha. Ne men här behövde städas... vid DERAS GRISIGA DATA... fy fan.. jag fattar inte varför jag gör det gång på gång.. jag tycker bara det e för äckligt för att vara kvar, gammal ruttnande mat och ett tjockt lager damm på det.. Yummie! Hade det inte vart för att jag är tvungen att gå förbi datan var dag.. så hade jag skitit i det..

Nåväl, såg Shutter innan. Den var faktiskt bra. För en sån film. Haha. Ne men jag hade inte så höga förväntningar, kändes som en sådan film som man sett 20 ggr redan när jag läste om den.. men jag blev ju positivt överraskad. Sånt gillar man ju :P Haha. Helt okey och sevärd om man inte har nåt bättre för sig.

Igår var jag ju hos tandläkaren, och hon sa att jag har 4 fläckar som jag måste vara extra noga med, så att dom inte utvecklas till hål.. Men jag glömde ju köpa munskölj och tandtråd och massa sånt igår.. eller.. jag orkade inte (a) haha. Jag tänkte göra det idag, men har ingen lust att ge mig ivåg idag, i detta mulna och gråa väder.. ne, det får bli imon istället. Ska jag ändå in till stan kan jag ju ta det då, eller på lördag när vi skulle shoppa. Kan ju se vilket det blir..

Nu ska jag ta tag i mej själv och plugga på lite. Är det tänkt, haha. Ne har en liten uppgift jag får orka göra.

Ha det så bra alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0