Dumle och gång

Hej hopp alla glada människor! Idag har varit en effektiv dag må jag säga, jag har gjort en massa, och är riktigt ordentligt trött. Jag var så duktig att jag gick upp kl 8.. in i duschen, sen städade ja undan lite. Snackade med Emma, och sen så drog jag iväg. Först var jag på apoteket, sen in och handlade lite allmänt gott, till mitt bak och lite annat. Den nya Center med päron.. asså.. mmm.. Haha. Sen drog jag till biblan och letade efter lite böcker. Fanns dock inte där..

Efter en lång promenad , i duggande regn, och med hjälp av lite energidryck, så kom jag in i värmen här hemma. Var skönt att ta på sig mjukisbyxorna och inneskorna. Men jag vilade inte. Nejnej, jag satte igång med att baka. Det skulle bli Dumlekakor. Och visst blev dom goda, men dom blev samtidigt lite misslyckade. Dumlen rann ut, så nu fastnade formarna och sitter stenhårt. Haha. Men då får man kämpa lite för brödfödan! Haha. Nu precis så kom mormor och Maggie, så vi skall väl fika. Men inget mer kaffe för min del. Det räcker med 6 koppar.. För ett tag iaf ^^




Smetismet och kletiklet



Dumlekakor

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååååååååh ser gott ut :)

2008-09-22 @ 20:08:57
URL: http://nekofrancis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0