En hemsk panik

Imorse när jag vaknade så utbredde sig en hemsk panik.. Mamma kom in o väckte mej och sa att internetet inte alls fungerade.. Att hennes data inte kunde ansluta till nätet.. Så jag for upp och skulle hjälpa henne.. Hon skulle iväg på möte, och det var en del hon skulle kolla upp.. Men nej, nätverket vägrade låta någon av datorerna komma ut på nätet.. Så jag fick ta min laptop och koppla direkt in i modemet... Och då funka de.. Sån tur att det bara var routern som de var fel på ("bara")... Ne men vi har haft såna preoblem innan med krånglade internet.. och då har det varit problem i veckor.. och det vill jag inte uppleva igen..

Så jag ska snart sätta mig och pilla med routern och väcka liv i den.. Nätverket fungerar, men inte internetet.. Hmm.. Jag som är så teknisk.. haha. Ne jag har ju fixat det förr, så det ska inte vara några problem tror jag.

Mina paket är påväg idag, man kan tillomed följa var dom är, haha. Rätt töntigt. Får se om dom kommer så jag kan hämta dom idag eller imon ^^

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och fixa med detta hemska xD Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0